Časté dotazy

Jak nakupovat?

V případě, že objednáváte do ČR:

V případě, že objednáváte na Slovensko:

Jak vrátím zboži?

Přejete si vrátit zboží ve lhůtě 14ti dnů?

Ondimode
Šumice 41
Šumice 687 31
Česká republika

Jak vyreklamuji zboží?

Přeje si zboží vyreklamovat z důvodu výrobní vady?

Ondimode
Šumice 41
Šumice 687 31
Česká republika

Máte zboží skladem? A jak dlouho trvá jeho doručení?

Veškeré produkty, které nabízíme jsou skladem (pokud není u produktu přímo uvedeno jinak) a objednávka se zpravidla odesílá max. do 2 dnů.
Pokud by nastalo neočekávané prodlení, rádi Vám poskytneme jakékoli informace buď na našem emailu info@ondimode.cz nebo na naší telefonní lince +420 737 135 107 (po-pá 10-17h).
Zásilka bude doručena na Vámi uvedenou adresu v objednávce nebo výdejní místo a to v závislosti na tom, jak bylo Vámi zvoleno přímo v objednávce.

Jaké jsou způsoby platby?

Platbu lze provést kartou online, anebo formou dobírky. 

Jak změním / zruším objednávku?

Změnit nebo zrušit objednávků můžete před jejím odesláním bezplatně na našem emailu info@ondimode.cz nebo na naší telefonní lince +420 737 135 107 (po-pá 10-17h).

Jak získám slevový kód?

Slevový kód získáte při registraci účtu na našich stránkách www.ondimode.cz nebo Vám jej v rámci akce zašleme na Váš email.

Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu?

Zákaznickou podporu můžete kontaktovat na našem emailu info@ondimode.cz nebo na naší telefonní lince +420 737 135 107 (po-pá 10-17h).

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0
  • Košík (0 Kč)0